ΤΙΤΛΟΣ: Scorn
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ:
14 Οκτωβρίου 2022
ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ: Ebb Software
ΕΚΔΟΤΗΣ: Kepler Interactive
ΕΙΔΟΣ: First person Puzzle Horror Adventure
Πλοκή
Το Scorn είναι ένα παιχνίδι τρόμου??? πρώτου προσώπου με γρίφους που λαμβάνει
χώρα σε έναν εφιαλτικό κόσμο που περιέχει τα απομεινάρια ενός πολιτισμού που
έχει χαθεί εδώ και πολύ καιρό.
Το παιχνίδι ξεκινά με ένα cutscene όπου η κάμερα εστιάζει σε κάτι που μοιάζει με
άνθρωπο, με την σάρκα σε όλο του το σώμα μισοθαμμένη στη γη.
Στη συνέχεια, αυτό το πλάσμα ανοίγει τα μάτια του και η κάμερα
αλλάζει σε πρώτου προσώπου.
Αυτός είναι ο πρωταγωνιστής σας και ναι, παίζετε ως ένα κομμάτι σάρκας
που μοιάζει με ανθρωποειδές και έχει συνείδηση, τη συνείδησή σας.
Δεν υπάρχει σενάριο, δεν υπάρχει ιστορία.
Απλώς προχωράτε προς έναν άγνωστο στόχο,
ενώ αποκαλύπτετε τα μυστήρια αυτού του εφιάλτη.
Ο χαρακτήρας δεν μιλάει και ούτε σχολιάζει αυτά που αντικρίζει.
Αυτό μπορεί να ενοχλήσει κάποιους, αλλά νομίζουμε ότι οι
προγραμματιστές το έχουν σχεδιάσει σκόπιμα με αυτόν τον τρόπο.
Ο καθένας διαμορφώνει τη δική του γνώμη
για το περιβάλλον και τον κόσμο, ανεξάρτητα από τον πρωταγωνιστή.
Διάρκεια
Σε 6 ώρες το είχαμε ολοκληρώσει και κάναμε και όλα τα achievements.
H διάρκεια εξαρτάται καθαρά από το πόσο γρήγορα θα λύσετε τους γρίφους που θα συναντήσετε.
Χαρακτηριστικά
Το Scorn είναι απλό.
Μπορείτε να περπατήσετε, να τρέξετε, να απομακρυνθείτε,
να χρησιμοποιήσετε όπλα και να αλληλοεπιδράσετε με αντικείμενα.
Αυτό είναι όλο. Αλλά το Scorn δεν στόχευε ποτέ να φέρει την επανάσταση στο είδος του.
Κέντρισε το ενδιαφέρον όλων λόγω της μοναδικής ατμόσφαιράς του.
Το παιχνίδι επικεντρώνεται στην επίλυση γρίφων, κάθε χώρος είναι ένας γρίφος
που περιλαμβάνει μικρότερους γρίφους που πρέπει να
λύσετε για να ξεκλειδώσετε το επόμενο δωμάτιο που θα έχει άλλους γρίφους (Escape room ένα πράγμα).
Υπάρχουν πολλά μονοπάτια με πολλαπλά επίπεδα,
όπου μπορεί κανείς εύκολα να χαθεί καθώς το παιχνίδι δεν έχει χάρτη.
Χαθήκαμε αρκετές φορές γιατί δεν θυμόμασταν ποια μονοπάτια πήραμε για να φτάσουμε εκεί.
Το σύστημα μάχης είναι ανύπαρκτο, αλλά ευτυχώς,
είναι ένα μικρό μέρος αυτού του παιχνιδιού.
Συναντήσαμε 4 τύπους εχθρών και ο καθένας από αυτούς ήταν πιο εκνευριστικός ο ένας από τον άλλο.
Δεν βοηθάει και το γεγονός ότι έχετε περιορισμένες επιλογές κίνησης.
Αν και υπάρχουν όπλα όπως shotgun, το παιχνίδι είναι εξαιρετικά φειδωλό με πυρομαχικά,
καθιστώντας τα άχρηστα τις περισσότερες φορές.
Τα γραφικά, η σχεδίαση και η ατμόσφαιρα είναι τα πιο δυνατά χαρακτηριστικά του παιχνιδιού.
Είναι όμορφα αηδιαστικά και ο λόγος που αυτό το παιχνίδι
έχει κερδίσει τόσο μεγάλο hype από την ημέρα που παρουσιάστηκε.
Αντλούν έμπνευση από τα έργα του HR Giger που συνδύασε τη σάρκα με τις μηχανές ο οποίος
ήταν επίσης μέλος της ομάδας οπτικού σχεδιασμού της επιτυχημένης ταινίας
επιστημονικής φαντασίας “Alien” του Ρίντλεϊ Σκοτ.
Σύνοψη
Θα λέγαμε ότι οι προγραμματιστές κατάφεραν να παραδώσουν αυτό που υποσχέθηκαν.
Υποσχέθηκαν έναν κόσμο που θα προκαλούσε τις αισθήσεις και το πέτυχαν.
Το Scorn το ταξινομούμε σαν ένα έργο τέχνης που θα μπορούσατε να δείτε σέ τοίχους εκθέσεων ζωγραφικής.
Δεν μπορούμε να το κρίνουμε σαν ένα παιχνίδι της σειράς.
Μπορείτε να δείτε το βίντεο Playthrough στο κανάλι μας.
Review by SlippingMule
#XboxHellas #Xbox #Review #Scorn