ΤΙΤΛΟΣ: Broken Age
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ:
28 Ιανουαρίου 2014
ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ: Double Fine
ΕΚΔΟΤΗΣ: Double Fine
ΕΙΔΟΣ: Point-and-Click Adventure

Πλοκή
Η Vella Tartine κα ο Shay Volta είναι 2 έφηβοι που ζουν ο καθένας στον δικό του παράξενο κόσμο. Η Vella βρίσκει τον εαυτό της να προετοιμάζεται για το maidens feast, όπου νεαρές κοπέλες προσφέρονται “θυσία” στον Mog Chothra για να επικρατήσει η ευημερία και η ειρήνη στο χωριό της. Ο Shay ξυπνάει στο διαστημόπλοιο του και εκτελώντας την καθημερινή του ρουτίνα, ετοιμάζεται να μπει σε περιπέτειες που του έχει ετοιμάσει η Mother(AI του διαστημόπλοιου). Ένα όμως ατύχημα στη ζωή της Vella αλλά και στη ζωή του Shay, θα τους φέρει πρόσωπο με πρόσωπο, ανταλλάσσοντας κυριολεκτικά κόσμους.

Διάρκεια
6 ώρες κάνοντας τα 28 από τα 45 achievements, οποίος αναζητήσει το 1000αρι θα κάνει περίπου 10 ώρες, καθώς χρειάζονται πραγματάκια να γίνουν πολύ συγκεκριμένα.

Χαρακτηριστικά
Το παιχνίδι χωρίζεται σε Act 1 και Act 2, και στην περίπτωση της Vella αλλά και του Shay. Στο πρώτο Act, δεν χρειάζεται να δουλεύουμε τόσο παράλληλα τις ζωές των πρωταγωνιστών. Σε αντίθεση με το δεύτερο Act, όπου θα κληθούμε να λύσουμε αρκετούς γρίφους, συνδυάζοντας αντικείμενα έως και να ψάχνουμε σχέδια στη ζωή του ενός που βοηθάνε τη ζωή του άλλου. Ειδικά προς το τέλος, όπου θα κάνουμε rewiring κάποια robot, θα χρειαστεί να έχουμε εξαρχής ένα στυλό και χαρτί, ώστε να σημειώσουμε πως είναι τα αρχικά καλώδια, γιατί τα καλώδια αν συνδεθούν διαφορετικά, βάζουν το ρομποτάκι να κάνει διαφορετικές λειτουργίες. Θα παίξει αρκετό trial and error μέχρι να το πετύχετε, διότι τα χρώματα και οι συνδυασμοί των καλωδίων είναι random generated, που σημαίνει είναι διαφορετικός συνδυασμός για κάθε παίκτη.

Σύνοψη
Το Broken Age είναι ένα παιχνίδι του Tim Schafer, όπου θυμίζει τις παλιές καλές εποχές που τα Point and Click είχαν την τιμητική τους, με αριστουργήματα όπως το Day of the Tentacle, Grim Fandago κλπ. Φτιαγμένα στο χέρι γραφικά από τους Lee Petty και Nathan Stapley, χαλαρή μουσική υπόκρουση που σε σε συνοδεύει σε όλη τη διάρκεια αλλά και χιουμοριστικοί διάλογοι, συμπληρώνουν ένα σκηνικό αναζήτησης επίλυσης γρίφων, χωρίς την βοήθεια χάρτη, χωρίς highlighted αντικείμενα στο τοπίο, χωρίς hints and tips. Θα μπείτε στο κλίμα να σκεφτείτε πως πρέπει να κάνεις το καθετί, τι πρέπει να απαντήσεις, τι θα ζητήσει ο καθένας αλλά και πως να συνδυάσεις πράγματα. Μέσα σε όλη αυτή την εμπειρία προστίθεται και το αρκετά βαθύ νόημα του παιχνιδιού, καθώς προβάλλει την υπερπροστασία των γονιών, το ικανότητα του ενός να χειραγωγεί τους πολλούς μέσα από ψέματα, την απόρριψη μη ικανών ατόμων αλλά και την δύσκολη συμπεριφορά ενός έφηβου, την ανεξαρτησία του και την αέναη αναζήτηση της περιπέτειας στη ζωή.

Review by Coolifi
#XboxHellas #Xbox #Review #BrokenAge