ΤΊΤΛΟΣ: Torment: Tides of Numenera
ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΠΡΩΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΊΑΣ : 28 Φεβρουαρίου 2017
ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ : InXile Entertainment
ΕΚΔΟΤΗΣ :Techland publishing
ΕΙΔΟΣ : Turn based tactical rpg
Μας πήρε περίπου 40 ώρες να ολοκληρώσουμε το Torment, ένα εντελώς διαφορετικό Rpg από ότι είχαμε παίξει έως σήμερα. Ας πούμε την άποψη μας για τον μοναδικά διαφορετικό αυτό τίτλο.
Πλοκή : Η ιστορία του Torment, Tides of Numenera εξελίσσεται στα εννέα βασιλεία, σε έναν κόσμο φανταστικό, όπου παντού – κυριολεκτικά – υπάρχουν τεχνολογικά απομεινάρια αρχαίων πολιτισμών, μηχανήματα, υπολογιστές, τεράστια κατασκεύασμα άλλων εποχών, τα οποία όμως κανένας δεν ξέρει πως να χρησιμοποιήσει, ή σε άλλες περιπτώσεις πως να επισκευάσει. Ο χαρακτήρας μας ξεκινά το ταξίδι του πέφτοντας από τον ουρανό χωρίς καμία απολύτως ανάμνηση του ποιος είναι. Αυτό που μαθαίνει από την στιγμή που ανοίγει τα μάτια του μετά την “προσγείωση” του-και τον θάνατο του- είναι πως δεν μπορεί να πεθάνει με τους πατροπαραδοτους τρόπους, και πως είναι ο τελευταίος “άνθρωπος” το σώμα του οποίου μέχρι πρότινος χρησιμοποιούσε κάποιος θεός.
Διαρκεια :Το Torment, Tides of Numenera μας πήρε περίπου 40 ώρες για να το ολοκληρώσουμε,έχοντας κάνει την πλειοψηφία των quest, main και side quest.
Χαρακτηριστικά : Είπαμε στην αρχή πως το Torment είναι μοναδικά διαφορετικό από οποιοδήποτε Rpg έχουμε παίξει μέχρι σήμερα, και υπάρχει ένας ιδιαίτερος λόγος για αυτό. Σε αντίθεση με οποιοδήποτε άλλο παιχνίδι του είδους, το Torment εστιάζει κατά 95% στην ιστορία, το lore, τους διαλόγους, και κατά 5% στις μάχες. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα επικό gamebook game, το οποίο έχει μεταφερθεί στην οθόνη της τηλεόρασης. Στην τεράστια πλειοψηφία του χρόνου που απαιτεί το παιχνίδι για να ολοκληρωθεί, θα μιλάμε με npcs, θα συζητάμε με σημαντικούς χαρακτήρες της ιστορίας, θα λύνουμε γρίφους, θα κάνουμε τον ντετέκτιβ για να εξιχνιάσουμε δολοφονίες, πολλές φορές χωρίς να χρειαστεί να κάνουμε καμία απολύτως μάχη. Στον τομέα της ανάπτυξης του χαρακτήρα μας, το Torment διαφέρει επίσης, καθώς έχει ένα παντελώς διαφορετικό σύστημα ανάπτυξης. Αντί για τα κλασικά Levels, υπάρχουν 4 Tiers. Κάθε φορά που μαζεύουμε αρκετά experience,μπορούμε να αναβαθμίσουμε κάποιο από τα χαρακτηριστικά του χαρακτήρα μας. Αυτά περιλαμβάνουν τα 3 βασικά στατιστικά μας – Might, Speed και Intellect-τα combat skill μας, τα abilities μας-μαζί και τα skill μας όπως healing και stealth, καθώς επίσης και το πλεονέκτημα των αρχικών μας Stats. Μόλις ανεβάσουμε μία φορά κάθε ένα από τα χαρακτηριστικά αυτά, ο χαρακτήρας μας ανεβαίνει Tier. Στο κομμάτι του combat και το combat system τα πράγματα είναι απλοποιημένα και σχεδόν αδιάφορα, καθώς οι μάχες που κάναμε σε 40 ώρες δεν ξεπέρασαν τις 20.Το σύστημα μάχης στηρίζετε στα 3 βασικά Stats, και ανάλογα το όπλο που χρησιμοποιούμε, χρησιμοποιούμε και το ανάλογο Stat. Τα Heavy weapons χρησιμοποιούν Might, τα light weapons χρησιμοποιούν το Speed, ενώ οι μαγικές επιθέσεις χρησιμοποιούν το Intellect. Η ιστορία του παιχνιδιού είναι καλοφτιαγμένη, έχει βάθος, και το κυριότερο, επηρεάζεται καθαρά από τις αποφάσεις μας, οι οποίες έχουν βαρύ αντίκτυπο στην συνέχεια του παιχνιδιού. Το ίδιο ισχύει και για τα πάρα πολλά ability checks που θα κάνουμε κατά τη διάρκεια του playthrough μας.
Σύνοψη : Εν κατακλείδι, το Torment, Tides of Numenera είναι ένα πολύ “βαρύ” Rpg, που κυλά πολύ αργά, καθώς οι διάλογοι ακολουθούν διαλόγους.Στην ουσία, πρόκειται για ένα καλογραμμένο βιβλίο, τις εικόνες του οποίου τις βλέπουμε στην τηλεόραση μας, και του οποίου την πλοκή την ελέγχουμε με τις διάφορες αποφάσεις μας. Οι μάχες είναι μια ένεση διαφορετικότητας για να σπάει η μονοτονία της ανάγνωσης των διαλόγων. Δεν μπορούμε να το προτείνουμε για κάποιον που θέλει έντονη δράση, εντυπωσιακό σύστημα μάχης ή μουσική που σε ξεσηκώνει, αλλά σίγουρα το προτείνουμε σε όποιον θέλει να “παίξει” ένα βιβλίο με ωραία πλοκή, το τέλος του οποίου θα εξαρτηθεί από την κάθε του απόφαση.
Review by SamCerin910
#Xbox #XboxHellas #Review #Torment #TidesofNumenera