Redfall (Review)

Reviews

Τίτλος: Redfall
Ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας: 2 Μαϊου 2023
Δημιουργός: Arkane Austin
Εκδότης: Bethesda Softworks
Είδος: First person shooter

Στον μαγικό κόσμο των videogames πάντα υπήρχαν συγκεκριμένα εικονικά τέρατα
που οι παίκτες λάτρευαν να αντιμετωπίζουν, όπως κολοσιαίους δράκους, ισχυρούς
δαίμονες, πανίσχυρους μάγους, λυκανθρώπους ή ακόμα και βρυκόλακες. Πάνω σε
αυτό βασίστηκε η Arkane Austin και αποφάσισε να φτιάξει ένα παιχνίδι ανοιχτού
κόσμου, στον οποίο οι παίκτες θα κυνηγούσαν βρυκόλακες σε ομάδες μέχρι
τεσσάρων παικτών στην προσπάθεια τους να επιζήσουν. Αυτό τουλάχιστον ήταν η
αρχική τους σκέψη.

ΠΛΟΚΗ

Στην ομώνυμη πόλη του Redfall κυριαρχούν οι βρυκόλακες,και εμείς
μπαίνουμε στον ρόλο ενός εκ των τεσσάρων διαθέσιμων ηρώων που έχουν
επιβιώσει της προσπάθειας να διαφύγουν -ανεπιτυχώς- με πλοίο από την πόλη,
καθώς η δύναμη των βρυκολάκων ήταν τόσο ισχυρή που δημιούργησαν μια
τρικυμία τόσο ισχυρή που το πλοίο ναυαγεί πριν καν φύγει από το λιμάνι. Σκοπός
των ηρώων μας πλέον είναι να ανακαλύψουν επιζώντες εντός της πόλης, να
αναζητήσουν τις αδυναμίες των εχθρών τους και να μάθουν από που προήλθαν τα
απέθαντα αυτά πλάσματα αλλά και πως να τα σκοτώσουν.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Το Redfall μας πήρε περίπου 20 ώρες να το ολοκληρώσουμε ως ομάδα
των τριών ή τεσσάρων ατόμων , κάτι που επιτάχυνε αρκετά τον χρόνο που θα
χρειαστεί κάποιος που θα παίξει το παιχνίδι μόνος του.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το Redfall έχει τέσσερις χαρακτήρες διαθέσιμους να επιλέξουμε,
καθένας εκ των οποίων έρχεται με τα δικά του ειδικά ταλέντα και δυνάμεις. Κάθε
ένας από τους ήρωες μας είναι ιδιαίτερος ως προς την ιστορία του, ενώ οι δυνάμεις
τους συμπληρώνουν της αδυναμίες κάποιου εκ των υπολοίπων. Η ιδανική εμπειρία
προσφέρεται όταν σε μια ομάδα τεσσάρων παικτών χρησιμοποιούνται όλοι οι
χαρακτήρες. Στον τομέα των γραφικών το παιχνίδι είχε αρκετά προβλήματα στο
ξεκίνημα του, με γραφικά να εμφανίζονται την τελευταία στιγμή, ακόμα και σε
αντικείμενα που ήταν πολύ κοντά στον χαρακτήρα μας, με προβληματικό και θολό
framerate που κούραζε γρήγορα τα μάτια μας, καθώς επίσης και μεγάλη έλλειψη
λεπτομεριών στις διάφορες επιφάνιες του παιχνιδιού.

Η πλειοψηφία των προβλημάτων αυτών λύθηκαν με update που βγήκε λίγο μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού, όμως η ζημιά είχε ήδη γίνει για την εικόνα της εταιρείας. Στον τομέα της μουσικής το Redfall δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο να προσφέρει καθώς η μουσική
επένδυση του είναι απλή,χωρίς να έχει να προσφέρει αυτό το κάτι παραπάνω που
χρειαζόταν ένας τέτοιος τίτλος. Η ατμόσφαιρα του παιχνιδιού είναι κατά
διαστήματα αρκετά σκοτεινή, κάτι που ταιριάζει με το γεγονός πως η πόλη έχει
κυριευθεί από βρυκόλακες, και σε κάποια σημεία είναι σκοτεινά πανέμορφη. Στο
τομέα του χειρισμού μπορούμε να πούμε πως τον βρήκαμε υπέροχα απλό και
βολικό, κάτι που βοηθά τους παίκτες να επικεντρωθούν στο παιχνίδι και όχι στο να
αποστηθήσουν διάφορους συνδιασμούς κουμπιών για να σκοτώσουν έναν
βρυκόλακα.

Στα το πως λειτουργεί το παιχνίδι τώρα, ο χάρτης μας χωρίζεται σε μικρότερες
περιοχές, κάθε μια εκ των οποίων κρύβει ένα safehouse που πρέπει να
ανακαλύψουμε και στη συνέχεια να εξασφαλίσουμε πως είναι ασφαλές. Τα
safehouse μας δίνουν μία αποστολή να ολοκληρώσουμε και ένα μικρό boss να

σκοτώσουμε, ζητώντας μας να μαζέψουμε το κρανίο του. Τα κρανία αυτά
χρησιμοποιούνται για να ξεκλειδώσουν τα μεγάλα boss του παιχνιδιού, συνεπώς
ακολουθούμε την αλυσίδα αυτών των γεγονότων. Όταν έχουμε στην κατοχή μας
όλα τα κρανία των underboss όπως ονομάζονται, μπορούμε να επιτεθούμε στο Boss
του χάρτη. Το παιχνίδι προσφέρει δύο διαφορετικές περιοχές (χάρτες), με την
δεύτερη να έχει τα 3 από τα 4 Boss.
Ένα άλλο χαρακτηριστικό του παιχνιδιού είναι και η μεγάλη διαφορά στον βαθμό
δυσκολίας ανάμεσα σε κάποιον που παίζει μόνος του και σε κάποιον που παίζει με
τουλάχιστον έναν ακόμα φίλο του. Αυτό που παρατηρήσαμε είναι πως παίζοντας
solo, το παιχνίδι είναι αρκετά δυσκολότερο, καθώς δεν μπορούμε να γίνουμε δέκτες
των διαφόρων buffs που προσφέρει ο ένας χαρακτήρας στον άλλο. Αυτό βέβαια μας
προσφέρει μια πιο δυνατή εμπειρία τρόμου, καθώς πλέον αναγκαζόμαστε να
είμαστε πιο προσεκτικοί στον τρόπο που κινούμαστε στους ανοιχτούς δρόμους και
τα σοκάκια, ενώ τείνουμε να χρησιμοποιούμε sneak κάθε φορά που μπαίνουμε σε
κάποιο σπίτι ή εσωτερικό χώρο.

Στον τομέα του ΑΙ το παιχνίδι στην κυκλοφορία του είχε πάρα πολλά προβλήματα,
με το ανθρώπινο ΑΙ να χαρακτηρίζετε δικαίως ως τυφλό και ηλίθιο, κι αυτό γιατί τις
περισσότερες φορές δεν θα καταλάβαιναν πως είσαι μπροστά τους, και αν το
καταλάβαιναν θα αστοχούσαν στο 95% των σφαιρών που θα έριχναν. Όσο για τους
βρυκόλακες, ήταν πιο φυσιολογική η συμπεριφορά τους σε αυτόν τον τομέα, αλλά
οι κινήσεις τους όταν θα αντιλαμβανόταν την παρουσία κάποιου παίκτη ήταν
προκαθορισμένες με αποτέλεσμα να μην θεωρούνται ως απειλή από εμάς. Όλο
αυτό αυτυχώς βελτιώθηκε σε πολύ μεγάλο βαθμό μετά το update που αναφέραμε
και νωρίτερα και αυτή τη στιγμη μπορούμε να πουμε πως όλες οι μεγάλες μάχες
που θα αναγκαστεί να δώσει κάποιος στους δρόμους του Redfall θα είναι
απολαυστικές και σε κάποια σημεία ζόρικες.

ΣΥΝΟΨΗ

Μπορεί το Redfall να ξεκίνησε με τους χειρότερους οιωνούς στο
λανσάρισμα του και να δέχτηκε πολύ σκληρή -αλλά δίκαιη- κριτική, μετά όμως την επέμβαση απο τους δημιουργούς του με το πρώτο update είναι ένα παιχνίδι που θα
το συνιστούσαμε ανεπιφύλακτα σε όλους όσους θέλουν να παίξουν κάποιο open
world shooting game με βρυκόλακες, ιδιαίτερα αν θα ασχοληθούν μαζί με φίλους
τους. Το παιχνίδι δεν έχει αποτρεπτική διάρκεια, γύρω στις 20 ώρες όπως είπαμε,
πλέον δεν έχει πρόβλημα με τα γραφικά και το framerate του, και το ΑΙ των
αντιπάλων είναι πλέον πολύ καλό. Η ιστορία του αν και στην αρχή φαντάζει ρηχή,
όσο προχωρά κανείς το παιχνίδι ανακαλύπτει το πραγματικό της βάθος.
Εξοπλιστείται λοιπόν με σκόρδα και ξύλινες σφήνες και ξεκινήστε το δικό σας ταξίδι
στον βαμμένο κόκκινο από το αίμα κόσμο του Redfall.

What’s your Reaction?
+1
0
+1
1
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

Αφήστε μια απάντηση