Ghostwire: Tokyo (Review)

Reviews

ΤΙΤΛΟΣ: Ghostwire: Tokyo

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ: 25 Μαρτίου 2022

ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ: Tango Gameworks

ΕΚΔΟΤΗΣ: Bethesda Softworks

ΕΙΔΟΣ: First Person, Open World, Παραφυσικό

Όταν άρχισαν να εμφανίζονται τα πρώτα κλιπάκια του παιχνιδιού, έγινε σαφές ότι επρόκειτο για έναν τίτλο που θα διέφερε από τα προηγούμενα παιχνίδια του δημιουργού. Οι προηγούμενες παρόμοιες κυκλοφορίες της Tango Gameworks ήταν οι τίτλοι τρόμου επιβίωσης τρίτου προσώπου, The Evil Within και The Evil Within 2. Αυτές ήταν εμπειρίες γεμάτες τρόμο που έβγαζαν ένταση. Με το Ghostwire: Tokyo, επέλεξαν μια περιπέτεια δράσης πρώτου προσώπου που διατηρεί μέρος της απόκοσμης ατμόσφαιρας και του τρόμου για τον οποίο είναι γνωστό το στούντιο.

ΠΛΟΚΗ

Στο σύγχρονο αστικό τοπίο του Τόκιο, παίζετε ως Akito, ένας άνδρας που γλυτώνει τον θάνατο από ένα φρικτό ατύχημα εξαιτίας ενος πνεύματος που ονομάζεται KK. Κατοικώντας, και μερικές φορές καταλαμβάνοντας άμεσα τον Akito, του δίνονται υπερφυσικές, μαγικές δυνάμεις. Ωστόσο, στον Akito δεν δίνεται μεγάλο περιθώριο για να καταλάβει την κατάστασή του (ούτε και σε εμάς η αλήθεια), καθώς οι πολίτες του Τόκιο εξαφανίζονται. Στη θέση τους, στοιχειωμένες οντότητες γνωστές ως Επισκέπτες εισβάλλουν τώρα στην πόλη. Με έναν μασκοφόρο άνδρα να φαίνεται ότι προκαλεί την επικίνδυνη κατάσταση, καθώς και να απαγάγει την αδελφή του Akito, μπορούμε να πούμε ότι ο πρωταγωνιστής δεν περνάει και τις καλύτερες μέρες του.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Μας πήρε 11 ώρες το main story και ο τερματισμός χωρίς να ψάξουμε ιδιαίτερα τα side. Για 100% θα σας πάρει γύρω στις 40 ώρες.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Για κάθε παιχνίδι ανοιχτού κόσμου, ο ίδιος ο κόσμος είναι εξαιρετικά σημαντικό να είναι σωστός. Με τα ψηλά κτίρια που εκτείνονται στον ουρανό, τα λαμπερά φώτα νέον και τα απομεινάρια των κατοίκων που λείπουν, όλα αυτά συνθέτουν ένα ενδιαφέρον σκηνικό. Είναι κρίμα λοιπόν που όλα αυτά γίνονται αρκετά επαναλαμβανόμενα μετά από λίγο.

Εκτός από μερικές τοποθεσίες, όπως το δάσος, τα πάντα απλά μοιάζουν ίδια. Υπάρχει πολύ μικρή ποικιλία στο σχεδιασμό και το περιβάλλον, γεγονός που κάνει την εξερεύνηση να μην έχει την αίσθηση της ανακάλυψης. Από την άλλη πλευρά, ένα αρκετά καλό σύστημα parkour κάνει την βόλτα στην πόλη αρκετά διασκεδαστική. Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να τραβάτε τον εαυτό σας προς τα φιλικά, ιπτάμενα πνεύματα, πριν σκαρφαλώσετε στις στέγες και τριγυρνάτε στην πόλη απο ταράτσα σε ταράτσα.

Όταν δεν ασχολείστε με την κύρια ιστορία, μπορείτε να βρείτε διάφορες αποστολές γύρω από το Τόκιο για να εμπλακείτε. Αυτές κυμαίνονται από τυπικά συλλεκτικά αντικείμενα μέχρι κανονικές παράλληλες αποστολές με διάσωση πνευμάτων. Αυτά τα πνεύματα είναι εκείνοι οι άνθρωποι που έχουν εξαφανιστεί και πρέπει να τους μαζέψετε και να τους στείλετε έξω από την πόλη μέσω των τηλεφωνικών θαλάμων που είναι διάσπαρτοι παντού. Με αυτόν τον τρόπο κερδίζετε XP και χρήματα που μπορείτε να ξοδέψετε σε αντικείμενα και αναλώσιμα. Συναντάτε συνεχώς πνεύματα αλλά για τους completionists, πραγματικά γεμίστε με υπομονή, καθώς υπάρχουν πάρα πολλά (240.000 ψυχές).

Η μάχη παίζει σημαντικό ρόλο στο Ghostwire: Tokyo, καθώς θα συναντάτε θανάσιμα όντα σε τακτά χρονικά διαστήματα. Ως αποτέλεσμα του δεσμού με τον KK, θα είστε σε θέση να χρησιμοποιήσετε τις elemental δυνάμεις με ικανοποιητικό τρόπο. Τα διάφορα elements έχουν επίσης πλεονεκτήματα για διαφορετικές καταστάσεις. Ο άνεμος είναι βλήματα ταχείας βολής που είναι ιδανικά για μεγάλη εμβέλεια. Το νερό χτυπά σε τόξο, ιδανικό για τη διαχείριση εχθρών από κοντινή απόσταση. Η φωτιά εκρήγνυται κατά την πρόσκρουση, ιδανική για ισχυρούς αντιπάλους και μεγάλες ομάδες εχθρών από απόσταση. Η γρήγορη εναλλαγή μεταξύ τους είναι το κλειδί.

Τα controls δεν ανταποκρίνονται επαρκώς για έναν τίτλο δράσης. Απλά πάντα αισθάνεστε αργοί και αδέξιοι. Ακόμα και μετά την αλλαγή πολλών ρυθμίσεων, δεν διορθώνεται το πρόβλημα εντελώς. Η έλλειψη ποικιλίας εχθρών ξεχωρίζει επίσης. Θα βρεθείτε να πολεμάτε συχνά με τον ίδιο, μικρό αριθμό τύπων εχθρών. Αυτό γίνεται αρκετά γρήγορα κουραστικό, ειδικά επειδή η νοημοσύνη τους είναι αρκετά βασική.

ΣΥΝΟΨΗ

Η υπερφυσική υπόθεση προκάλεσε το ενδιαφέρον μας και μας τράβηξε. Ωστόσο, τελικά σπαταλά τις δυνατότητές του με απογοητευτικά τετριμμένες σχεδιαστικές επιλογές. Το να χειρίζεστε τα στοιχεία της φύσης είναι αρκετά ικανοποιητικό, αλλά μετά από λίγο καταλήγει στην επανάληψη, υποβοηθούμενο από την έλλειψη ποικιλίας εχθρών. Αυτή η μονοτονία στο σχεδιασμό δυστυχώς διαχέεται και στο gameplay του ανοιχτού κόσμου.

Θέλαμε πραγματικά να μας αρέσει αυτό το παιχνίδι περισσότερο απ’ ό,τι τελικά μας άρεσε, καθώς έχει μερικές σπουδαίες ιδέες. Αλλά δεν μπορούμε να παραβλέψουμε τα διάφορα ζητήματα που αφήνουν το Ghostwire: Tokyo μια μέτρια εμπειρία. Σίγουρα θα υπάρξουν άνθρωποι που θα το απολαύσουν, αλλά θα σας συνιστούσαμε να το δοκιμάσετε μέσω του Gamepass. Αν σκέφτεστε για αγορά καλό θα ήταν να περιμένετε κάποια καλή προσφορά.

YouTube player
What’s your Reaction?
+1
1
+1
1
+1
1
+1
0
+1
0
+1
0

Αφήστε μια απάντηση